روایت اربعین کتاب می‌شود

کد خبر: 94924
معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در راستای نشر حداکثری معارف عاشورا و اربعین حضرت سیدالشهدا(ع)، کتاب «روایت اربعین» را تولید و منتشر می‌کند.
وارث

معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران در راستای نشر حداکثری معارف عاشورا و اربعین حضرت سیدالشهداء(ع)، و نیز انعکاس هر چه بهتر حضور خواهران طلبه به ویژه مبلغان در مراسم عظیم راهپیمایی اربعین حسینی، در نظر دارد کتاب «عکس اربعین» را که متشکل از تصاویر ثبت شده از سوی بانوان طلبه است، با عنوان روایت اربعین تولید و منتشر کند.

خواهران طلبه و مبلغ که علاقه‌مند به ثبت تصاویر خود در این مجموعه فاخر هستند، می توانند تصاویر را برای بازبینی و طراحی حداکثر تا تاریخ ۱۵ مهرماه امسال به معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه‌های علمیه خواهران ارسال کنند.

تصاویر ارسالی باید دارای اطلاعات لازم از جمله نام و نام خانوادگی عکاس، نام استان، نام مدرسه و ... باشد. همچنین این معاونت در انتخاب یا رد تصاویر ارسالی آزاد است.

ارسال به کانال اطلاع‌رسانی معاونت فرهنگی تبلیغی در پیام‌رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/farhangi_whc  و ارسال به ایمیل اداره رسانه و روش‌های نوین تبلیغ به نشانی media@whc.ir  دو راه برای ارسال تصاویر اربعین حسینی است.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.