مهران همچنان پرترددترین پایانه مرزی/ ورود ۱۰۰ هزار زائر اربعین در نیم‌روز از مرز مهران

کد خبر: 95684
فرمانده قرارگاه اربعین‌ ناجا با بیان اینکه تردد زائران در مرز مهران به صورت روان در حال انجام است، گفت: مرز مهران پرحجم‌ترین پایانه مرزی است؛ به طوری که از بامداد تا ظهر امروز ۱۰۰ هزار نفر از این مرز وارد کشور شدند.
وارث

محسن فتحی‌زاده فرمانده قرارگاه اربعین ناجا در ارتباط با خبر ۱۳ شبکه خبر سیما با بیان اینکه طی چند ساعت اخیر ۱۷۵ هزار نفر از زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند، گفت: مرز مهران پرترددترین مرز است؛ به طوری که از بامداد تا ظهر امروز ۱۰۰ هزار نفر از مرز مهران وارد کشور شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه فرایند بازگشت زائران به صورت روان در حال انجام است و‌ مشکلی در مرزها نداریم، افزود: ترافیک در جاده‌های منتهی به مرزها هم روان است، نزدیک تونل آزادی در اطراف مرز مهران به صورت مقطعی کنترل اعمال می‌شود تا تردد زائران روان باشد.

فتحی‌زاده با بیان اینکه پیش‌بینی می‌کنیم امروز و فردا بازگشت زائران اربعین پرحجم باشد، خاطرنشان کرد: با توجه به سرعت گرفتن بازگشت زائران، اتوبوس در پایانه‌های مرزی مستقر شده است تا زائران را جابجا کند.

فرمانده قرارگاه اربعین‌ناجا افزود: در مرز مهران با توجه به افزایش تعداد زائرانی که در حال بازگشت هستند، در پایانه برکت هم به تعداد کافی اتوبوس‌ها قرار گرفته است تا زائران دچار سردرگمی‌ نشوند.

فتحی‌زاده با بیان اینکه اکثر زائران با وسیله نقلیه شخصی به سوی‌مرزها آمدند، گفت: با توجه به حضور بیشتر زائران با وسایل نقلیه شخصی در مرزها، با کمبود‌ خودرو مواجه نشدیم. اما از زائران تقاضا داریم قبل از رانندگی حتما استراحت لازم داشته باشند، چرا که نگرانی اصلی ما تصادف بر اثر خستگی و خواب‌آلودگی در حین رانندگی است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که زائران استراحت کافی داشته باشند و پس از استراحت به سفر خود ادامه دهند.

منبع:فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.