کلیدواژه: کشیش

پیامبرمون فرق میکنه، امام حسین مون که یکیست

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: پیاده روی کشیش‌های مسیحی برای زیارت اربعین! گفتم: جناب کشیش شما کجا؟ مسیر پیاده کربلا کجا؟ گفت: پیامبرمون فرق میکنه، امام حسین مون که یکیست..!  ای کاش جان ها می‌داشتیم و در راه حسین علیه السلام فدا می کردیم.... ...

اسقف مسیحی: اربعین موتور تولید امید و مهربانی در جهان است

یک کشیش مسیحی با اشاره به اینکه مهربانی از مسیر پیاده‌روی اربعین امام حسین(ع) به سراسر جهان صادر می‌شود، گفت: اربعین موتور تولید امید در جهان است.

دلیل مسلمان شدن یک کشیش از زبان آیت الله بهجت(ره) + فیلم

 آن نصرانی که در زمان ما کشیش بوده، گفت: «کتابخانه سوریه دست من بود. عموم به اذن من، وقتی باز می‌کردم از این کتابخانه استفاده می‌کردند. یک اتاق خصوصی بود که کتاب‌های خصوصی در آن اتاق بود، هیچ‌کس را به آن راه نمی‌دادیم. فقط من خودم که رئیس آن کتابخانه بودم، اجازه داشتم که بروم. دیگران را اجازه ن...

حال و هوای کشیش فرانسوى در حرم امام علی(ع)

روحانی مسیحی فرانسوی طی زیارت بارگاه مطهر علوی از حضورش در حرم مطهر علوی عتبات عالیات را بهترین مکان برای ایجاد فضای گفتگو بین ادیان دانست.

کشیش آلمانی: زیبایی راه امام حسین (ع) مرا خادم ایشان کرد

کشیش آلمانی دوست‌دار امام حسین(ع) گفت: آشنایی با امام حسین (ع) و مکتب ایشان شیفتگی عمیقی در من ایجاد کرد و من به عشق سیدالشهدا (ع) خادم شدم.

چگونه یک کشیش ایرانی تبار با انگشت خود بیماران را شفا می دهد؟ +فیلم

کشیشان دروغین مسیحیت برای جذب مخاطب و سرکیسه کردن مردم، به دروغ خود را به گونه ای کبریایی معرفی می کنند که با دعای خود بیماران را شفا می دهند!

گفت‌وگو با مردی که می خواست کشیش شود ولی مسلمان شد

از ابتدا می خواستم کشیش شوم. با خاله و دایی ام تاریخ و اعتقادات کلیسا را مطالعه می کردم . خواهان این شدم که زندگی ام را وقف تبلیغ مسیحیت کنم.

کشیش مبارز استرالیایی امشب به همقصه می‌آید

کشیش استرالیایی دیوید اسمیت در یازدهمین قسمت از برنامه همقصه ماجرای زندگی پر فراز و نشیبش، از پیوستن به کلیسا تا سفر به سوریه برای حمایت از مردم این کشور را بازگو خواهد کرد.

ماجرای اسلام‌آوردن یک کشیش با کلمه «فارقلیط»

علمای نصارا قبل از ظهور او اختلافی نداشتند که «فارقلیطا» به معنی احمد و محمد است، ولی بعد از ظهور محمد(ص) برای بقای ریاست خود و استفاده مادی، آن را تأویل و معنی دیگر برای آن اختراع کردند و آن معنی قطعاً منظور صاحب انجیل نبوده است.

مصاحبه با دو کشیش لهستانی در حرم حضرت عباس(ع)

کشیش لهستانی گفت: امروز در اروپا، اسلام را با برچسب "داعش" و "تروریسم" تبلیغ می کنند در حالی که من می دانم، اسلام به صلح اهمیت می دهد و اینها، نمایش درستی از چهره اسلام نیست.

آغاز سخنرانی یک کشیش با بسم الله الرحمن الرحیم

کشیش فردریک ماکسیمیلیان موسیندای، دورۀ دکتری خود را در رشتۀ مطالعات اسلامی و زبان عربی در ایتالیا می گذراند و اکنون برای انجام یک کار پژوهشی در قاهره به سر می­برد.

روایت دلدادگی فرزند کشیش آمریکایی به تشیع

تینا ماری هاسکی فرزند کشیش آمریکایی که می گوید به عشق امام حسین (ع) شیعه شده است، روایتی از دلدادگی خود به اسلام و مذهب تشیع و خادمی افتخاری امام رضا (ع) و حضرت احمد بن موسی (شاهچراغ) را بیان کرد.

کشیش قرآن‌ سوز آمریکایی در پی برگزاری تجمع ضداسلامی

هدف از برگزاری این برنامه را، اعتراض به قانون شریعت اسلامی که آزادی بیان در آمریکا را تهدید می‌کند، اعلام کرده اند.

به حساب عالی جناب پاپ گناه کنید!

من پروایی ندارم که در برابر خداوند چقدر گناه و کار زشت می کنم ،زیرا با اعتراف و طلب آمرزش در نزد کشیش و خریدن آمرزش نامه ی پاپ ،کلا از تمام معاصی و کفاره ها برائت حاصل می کنم.

بوسیدن‌ پای مسلمان‌ توسط‌ کشیش+عکس

وی پیش از این نیز پای ۱۲ فرد دیگر از ادیان و کشورهای مختلف را شسته و بوسیده بود. این اقدام او جنجالی گسترده در فضای مجازی علیه وی به وجود آورده است.

مناظره آيت الله خويي با کشيش مسيحي

مناظره آيت الله خويي با کشيش مسيحي