کلیدواژه: زبان انگلیسی

گزارشی از مدرسه علمیه تبلیغ بین الملل ناصریه اصفهان؛ 

از قرائت روضه به زبان انگلیسی و فرانسوی تا تبیین فسلفه عاشورا برای گردشگران خارجی 

توزيع بطري هاي آب ميان توريست‌ها به ياد تشنگي روز عاشورا با هدف گراميداشت اين روز عظيم و برگزاری جلسات سخنرانی و روضه خوانی به زبان‌های انگلیسی و فرانسوی از برنامه های مدرسه علمیه تبلیغی ناصریه توسط مبلغین زباندان این مرکز در ماه محرم است.

تدوین دائرة المعارف اسلام به زبان انگلیسی

رئیس پژوهشکده بین‌المللی عروة الوثقی از تدوین دائرة المعارف اسلام به زبان انگلیسی برای مخاطب نوجوان و جوان در خارج از کشور خبر داد.

ترجمه موشن‌گرافی‌های راهنمای زائر اربعین به زبان‌های انگلیسی، عربی و اردو

با توجه به حضور بیش از ۲ میلیون نفر زائر خارجی انگلیسی و اردو زبان در اربعین، تولید محصولات به زبان‌های عربی، انگلیسی و اردو توسط مرکز تولیدات بین‌الملل سازمان اوج صورت می‌پذیرد.

ترجمه پانزده عنوان کتاب با موضوع فرهنگ رضوی به زبان انگلیسی و فرانسوی

معاون بین‌‌الملل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) گفت: به همت مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ۱۵ عنوان کتاب در ارتباط با فرهنگ رضوی به زبانهای مختلف از جمله انگلیسی، فرانسه و ... ترجمه شده است که در کشورهای مختلف توزیع می‌‌شود.

روايت ديدارهاى رهبری با خانواده شهداى مسيحى در وب‌سایت آمازون قرار گرفت

كتاب Christ in the Night of Glory "مسیح در شب قدر" روايت ديدارهاى امام خامنه اى با خانواده شهداى مسيحى در وب‌سایت امریکایی آمازون قرار گرفت.

کتاب روشنای علم شامل بیانات رهبر انقلاب به زبان انگلیسی ترجمه شد

کتاب روشنای علم شامل بیانات حضرت آیت الله خامنه ای در مقوله علم، تولید علم، تحقیق و پژوهش از سوی انتشارات انقلاب اسلامی به زبان انگلیسی ترجمه شد.

مجبور شدم به زبان انگلیسی مداحی کنم + فیلم

«مداح ایرانی نیویورک‌نشین» همین عنوان آنقدر جذاب هست که ساعتی از «مهدی دردشتیان» بخواهیم که در مجله مهر میهمانمان شود تا او برایمان از خواندن برای اهل بیت در قلب کفر بگوید.