کلیدواژه: نظام اسلامی

دین‌داری امروز را مدیون هیأت‌ها هستیم

یکی از نویسندگان دینی با تاکید بر اینکه خودباوری دینی و دین‌داری امروز خود را مدیون هیأت هستیم، گفت: هیأت به‌عنوان نهادی که در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشته است همچنان با کارکردهای خود قدرت نرم اسلام را تقویت می‌کند.

روایت رهبر انقلاب از نقش عواطف زنان در نظام اسلامی

صفحه توییتری ریحانه منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری به نقل از ایشان نوشت: امام فرمودند که اگر زنان در این نهضت همکاری نمی‌کردند، انقلاب هم پیروز نمیشد. اگر در طول انقلاب، وفاداری و عواطف و حضور زنان در میدان‌های مختلف نبود، یقینا این حرکت عظیم مردمی نمیتوانست اینگونه شکل پیدا کند و ادام...
حجت الاسلام والمسلمین پناهیان: 

نظام اخلاقی در جامعه اسلامی یگانگی دین اسلام را نشان می دهد

حجت الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: جامعه اسلامی در همه ابعاد نظام سیاسی، نظام اقتصادی، نظام فرهنگی و نظام خانواده نیاز به نظام اخلاقی دارد در این صورت است که یگانگی دین اسلام را نشان خواهیم داد.

امروز نظام اسلامی در شرایط «غزوه احزاب» قرار دارد

تولیت آستان قدس رضوی در جلسه تفسیر سوره مبارکه احزاب گفت: شرایط امروز نظام اسلامی همچون شرایط غزوه احزاب است.

اعتکاف ترویج حاکمیت فقیه در نظام اسلامی است

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: امروزه این عمل با حضور صدها هزار جوان در کشور باعث شده است که نظام اسلامی، بزرگی و عظمت خود را به رخ دشمن بکشد و همین مساله امروز به نمادی از قدرت اسلام مبدل شده است.

تنها گذاشتن ولایت فقیه بالاترین خطر برای نظام است

رئیس هیئت مدیره مؤسسه روایت سیره شهدا گفت: مهم ترین آسیبی که نظام اسلامی ما را تهدید می کند، این است که روزی برسد که خدای ناکرده مردم ولایت فقیه را تنها بگذارند. وقتی نظام و خیمه آن سربلند است که ستون ولایت آن یار و یاور داشته باشد.

آتش به پا کردن برای خدا + عکس

در تصوبری که خواهید دید جوانان مبارز و انقلابی سال 57 در حال ساخت کوکتل مولوتوف هستند تا با ارتش ستم شاهی مبارزه کنند.

جدایی معنویت از علم در نظام اسلامی معنا ندارد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: دانشگاه و حوزه با همکاری مردم باید بتوانند با آسیب‌ها مقابله کنند، جدایی معنویت و دین از علم در نظام اسلامی معنایی ندارد، ما هرچه داریم از اسلام است و باید در ترویج و نگه‌داشت این سرمایه‌ها تلاش کنیم.

چرا قمه‌ زنی بدعت است؟

آیا قمه‌زنی از مصادیق عزاداری است؟ در این گزارش ۷ دلیل بر رد این موضوع ارائه می‌شود.