اجرای طرح «دست‌های مهربانی» در حمایت از آسیب‌دیدگان کرونا

کد خبر: 100480
حجت‌الاسلام شرفخانی با اعلام اجرای طرح «دست‌های مهربانی»، گفت: در این طرح بسته‌های معیشتی میان نیازمندان و محرومان توزیع شده و از کسانی که کسب و کارشان را به دلیل کرونا از دست داده‌اند، حمایت می‌شود.
وارث

حجت الاسلام «احمد شرفخانی» به حمایت های معیشتی از نیازمندان به مناسبت ایام نوروز اشاره و اظهار کرد: مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه درایام نوروز در قالب حمایت از نیازمندان کارت هدیه به مبلغ 500 هزار تومان تا 200 هزار تومان به آنها اهدا  کرد.

 

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور بیان کرد: 3500 کارت هدیه از طریق ستاد مرکزی در تهران و در استان ها و شهرستان ها نیز بر اساس نیات امینانه واقفین با شناسایی موسسات خیریه در میان خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

حجت الاسلام شرفخانی همچنین به اجرای طرح «دست های مهربانی» به منظور حمایت از خانواده های بی بضاعت و ایتام اشاره کرد وگفت: این طرح با هدف اجرای صحیح و امینانه نیات واقفان در موضوعات کمک به ایتام بی‌بضاعت و فقرا اجرا می شود که در قالب این طرح بسته های معیشتی به ارزش 300 هزار تومان به صورت سبدهای ارزاق در استان ها میان خانواده های نیازمند تحت پوشش توزیع می شود.

 

رئیس مرکز امور خیریه سازمان اوقاف و امور خیریه همچنین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کسب و کارها به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل و دچار ضربه اقتصادی شده اند، به همین جهت از محل درآمد موقوفات بنا داریم حمایت هایی از این افراد داشته باشیم.

منبع: شبستان


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.