بانوی تازه مسلمان؛ مطالعه زندگی امام‌حسین (ع) موجب مسلمان شدنم شد.

کد خبر: 111896
 بانوی مسیحی تازه مسلمان شده اهل برزیل گفت: مطالعه زندگی، بررسی شخصیت و قیام حضرت امام‌حسین (ع) موجب ایجاد تحولی عمیق در وجودم گردید و مسلمان و شیعه شدم.
وارث

«کامیلا سلستینو» یکشنبه‌شب در همایش بانوان در مهریز یزد افزود: بررسی زندگی امام‌حسین (ره) و مطالعه در خصوص دین اسلام نقش مهمی در گرایشم به مکتب اسلام و شیعه داشت.

وی با بیان اینکه به واسطه آشنایی با یک مبلّغ دینی به ایران آمدم و تحصیل خود را در حوزه علمیه قم ادامه می‌دهم گفت: با یک جوان مومن ایرانی در قم ازدواج کردم و زندگی خوبی را در ایران می‌گذرانم.

وی ۶ سال است مسلمان و شیعه شده‌، ۲ سال است در ایران زندگی می‌کند و در کنار همسرش زندگی خوبی دارد و به فراگیری علوم حوزوی مشغول است، شرط ازدواج خود را در ایران، تبلیغ دین مبین اسلام به زبان پرتغالی و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی برای ترویج معارف الهی در بین دیگران ذکر کرد.

وی بیان کرد: برای تبلیغ دین اسلام باید از همه فرصت‌ها و موقعیت‌ها به خصوص با مطالعه سیره ائمه اطهار(ع) بیش از گذشته حتی در فضای مجازی استفاده کرد.

این بانوی تازه مسلمان شده با بیان اینکه نباید هیچگاه از اهداف مقدس برای دین و مذهب شیعه لحظه‌ای کوتاه آمد، بر فعالیت فرهنگی و تبلیغی توسط مردم و حوزویان تاکید کرد.

سلستینو در پایان به سوال‌ها در خصوص راه‌های تبلیغ دین اسلام و شیعه در بین سایر ملت‌ها و اهمیت مطالعه زندگی امام‌حسین (ع) و سایر ائمه اطهار (ع) پاسخ داد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد. 
منبع: ایرنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.