ماندگاری خطاب به هیأتی‌ها: ملاکتان در انتخاب مداح و سخنران، رضای خدا باشد نه ملاک شخصی

کد خبر: 116172
یک استاد حوزه علمیه گفت: امروز خدا در امور اداره هیأت کمرنگ شده است که باید این اتفاق اصلاح شود. باید در تمام امور از انتخاب مداح و سخنران و ... ملاک اصلی، رضایت خداوند باشد و تا زمانی که اینگونه نباشد، به اهداف نخواهیم رسید.

ماندگاری: نگاه به عملکرد انقلاب اسلامی باید جهانی باشد

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری استاد حوزه و دانشگاه در این مراسم  اظهار کرد: در هیأت‌ها اهداف بسیاری دنبال می‌شود. لازمه تحقق این اهداف اعتقاد و ایمان است. اگر اعتقاد و ایمان وجود داشته باشد، در هیأت در جهت فعالیت‌های تربیتی، جهادی و ... نیز اقدام می‌شود.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه هیأت مکتبی از دلداگان اهل بیت(ع) است، عنوان کرد: تا زمانی که این ایمان به وجود نیاید نمی‌توان اقدامات دیگر را رقم زد.

وی با اشاره به اینکه تا زمانی‌که نگاه ما خرد باشد نمی‌توانیم اقدامات را جهانی برنامه‌ریزی کنیم، خاطرنشان کرد: اگر نگاه ما به جهان باشد و تحولات جهانی را ببینیم، آن زمان نسبت به عملکرد انقلاب اسلامی رضایت خواهیم داشت.

 اصلاً نباید به نظام جمهوری اسلامی شک داشته باشیم

ماندگاری با بیان اینکه اصلاً نباید به این نظام شک داشته باشیم، تصریح کرد: این نظام در راستای تحولات جهانی شکل گرفت و امروز می‌بینیم که موازنه قدرت در جهان تغییر پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه ظهور حضرت حجت(عج) منتظر و نگاه جهانی می‌خواهد، یادآور شد: یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی تربیت مدافع ولایت، مدافع وطن و مدافع حرم اهل بیت(ع) است.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه انگیزه الهی در پیشبرد اهداف خیلی تاثیر دارد، ابراز کرد: امروز متاسفانه خداوند در امور اداره هیأت نیز کمرنگ شده است که باید این اتفاق اصلاح شود. باید در تمام امور از انتخاب مداح و سخنران و ... ملاک اصلی رضایت خداوند باشد و تا زمانی که به این مهم توجه نشود به اهداف خود نخواهیم رسید.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.