پیام تبریک رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به رئیس جمهور منتخب

کد خبر: 117689
حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت.
وارث

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با صدور پیامی انتخاب دکتر مسعود پزشکیان را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان (دام عزه)

رئیس جمهور منتخب ملت شریف ایران اسلامی

سلام علیکم و رحمة الله؛

با احترام و آرزوی عزت، سلامتی و توفیق روزافزون، ضمن گرامی‌داشت یاد و نام و خاطره شهید جمهور، رئیسی عزیز، بر خود فرض می‌دانم پیروزی جنابعالی را در انتخاباتی دشمن‌شکن و تجلی‌بخش اراده مستحکم حاکمیت اسلامی برای ادامه الگوی مردم‌سالاری دینی در فرآیند اداره کشور، صمیمانه تبریک عرض نمایم.

امیدوارم با توکل بر خدا و توسل، استمرار در بهره‌مندی از سرمایه گران‌سنگ اعتماد مردم و پیروی از رهنمودهای رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، در راه تحقق آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن (رضوان الله تعالی علیه) و شهدای گرانقدر و تداوم مسیر خدمت، گام‌های بلندی بردارید.

تردیدی نیست که سرافرازی در این جایگاه خطیر و دستیابی به اهداف عالیه پیش‌رو و مصرح در سیاست‌های کلی نظام و اسناد بالادستی، با انتخاب یاران و همراهانی مؤمن و جهادی در دولت چهاردهم مقدور و در دسترس خواهد بود.

در پایان، لازم به ذکر است که شبکه امامت جمعه، دولت جنابعالی را متعلق به آحاد هم‌وطنان، با سلایق و علایق متنوع و متکثر می‌داند و به تأسی از سیره امامین انقلاب اسلامی، بدون لکنت، با تحسین دستاوردها و خدماتی که در حقیقت، مبین کارآمدی این نظام مقدس خواهد بود، جهاد تبیین را وجهه همت خود قرار خواهد داد و علاوه بر این، در امر ولایی گسترش عدالت و مبارزه بی‌امان با فساد، پشتیبان و مشاوری خیرخواه و مشرف بر میدان برای شما خواهد بود.

محمد جواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.