خیرین تهرانی ۲۰ میلیارد برای توسعه حرم علوی کمک کردند

کد خبر: 28319
معاون اجتماعی استاندار تهران گفت: تا کنون ۲۰ میلیارد کمک از خیرین جهت توسعه حرم علوی جمع آوری شده است و امیدواریم شاهد اجرای الگوی مشارکت های مردمی برای امور خیر در تمام حوزه ها باشیم.
وارث: چاوشی با اشاره به کمک و نذورات مردمی گفت: در این راستا در شهرستان های استان تهران بالغ بر 20 میلیارد تومان کمک جهت توسعه حرم مطهر علوی علیه السلام  جمع آوری شد که برای پیشبرد این هدف باید تلاش شود تا شاهد اجرای چنین الگویی به شکل مشارکتی در تمام حوزه ها باشیم.

 

وی با توجه به الگو سازی برای همکاری های مردمی در جهت امور خیر گفت: افزایش مشارکت های مردمی در تمام حوزه ها الزامی است و امیدواریم روز به روز شاهد مشارکت های بیشتری از سوی مردم باشیم.

 

چاوشی خاطر نشان کرد: در راستای تحقق اهداف پیش رو، باید افرادی که توان و انگیزه کار خیر دارند، راهنمایی و سازماندهی شده وهمکاری های لازم با سایر دستگاه های متولی انجام شود.

 

معاون اجتماعی استاندار تهران افزود: چنین اهدافی را می توان با برگزاری همایش های سالانه و دعوت از افراد خیر دنبال کرد واین مهم با کمک رسانه ها می تواند خلا اجتماعی در جامعه را پر کند.

 

به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، حرم مطهر علوی به مساحت 220 هزار مترمربع دارای کاربری های مختلف از جمله موزه، کتابخانه، اداری و اطلاع رسانی، مهمانسرا و رستوران حرم، پارکینگ اختصاصی، سرویس های بهداشتی و وضوخانه است. همچنین فضاهای جانبی (ساختمان تأسیسات موتورخانه مرکزی، بقعه امام زین العابدین علیه السلام، تونل زیرگذر، رواق های اطراف مجموعه) به مساحت 13هزار مترمربع را شامل می شود.


/ف.م214