یادداشت وحید قاسمی دربارۀ اهانت "شادی صدر" / پروژۀ قبح شکنی کلید خورده است

کد خبر: 54160
وارث : چندی پیش تصاویری اهانت آمیز از یکی از فعالان فمینیسم منتشر شد که موجب ناراحتی و خشم عاشقان و دلدادگان اهل بیت علیهم السلام شد. 
در این تصویر که از سوی "شادی صدر" فعال حقوق زنان و سردبیر روزنامۀ "زن" منتشر شد، وی با در دست داشتن لیوانی حاوی مشروب بر مبلی که در آن کتیبه ها و نوشته های عاشورایی نقش بسته تکیه زده.
 وحید قاسمی، شاعر و مداح اهل بیت علیهم السلام یادداشتی در رابطه با این حرکت توهین آمیز نوشته است:

 «شادی صدر» فمینیسم و فعال حقوق زنان که مدت زیادی است با بی مِهری رسانه های اربابان مستکبرش مواجه شده است، یک بازی شکست خورده را شروع کرده است. این روزنامه نگار اصلاح طلب که با دیدگاه هایش نظیر: مخالفت با اعدام قاچاق چیان در ایران، حمایت از فتنه 88، حمایت از منافقان، حمایت از تجزیه طلبان در ایران، نظریه چند شوهری زنان و ... نتوانست رضایت اربابانش را جلب کند، راه امثال «شاهین نجفی» تیره بخت را در پیش گرفته است. دیگر معاندان و مخالفان انقلاب و تشیع به خوبی فهمیده اند که مهمترین راهکار برای مطرح شدن در فضای رسانه های استکباری، توهین و خدشه وارد ساختن به باورهای اسلامی و شیعیِ مردم ایران زمین است. باورهای  راسخی که، اربابان مستکبرشان، برای از بین بردن و کم رنگ ساختنش، سالانه میلیاردها دلار به سرویسهای جاسوسی و اطلاعاتی و سازمان های مردم نهاد همسو با سیاستهایشان تخصیص می دهند.
تصویر شراب خواری «شادی صدر» بر مبلی که منقش به عبارات و نمادهای عاشورایی است، شاید گامی تازه باشد در راستای پروژه «قبح شکنی» که چندی پیش با دیدار «فائزه هاشمی» با سرکرده بهائیان، کلید خورده است.
هر چه هست،«شادی صدر» دبیر سابق سرویس حقوقی روزنامه «زن» که متعلق به «فائزه هاشمی» بود، کاملاً سنجیده و با هدفی خاص دست به انتشار این تصویر موهون زده است.

"وحيد قاسمي"