کلیدواژه: خرداد

مراسم هفتگی حرم حضرت فاطمه معصومه(س) {23 الی 29 خرداد}

وارث:برای دریافت تصویر در اندازه بزرگ بر روی آن کلیک کنید/ف.م214 ...

نام‌نویسی ترم جدید طرح ملی تلاوت از 20 خردادماه آغاز می‌شود

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به تغییرات شرایط ثبت‌نام در این طرح، گفت: نام‌نویسی ترم جدید طرح ملی تلاوت از 20 خردادماه آغاز می‌شود.

جدول مراسم هفتگی مسجد مقدس جمکران(12 الی 15 خرداد)

وارث: روزتاریخزماننوع مراسمتوسطسه شنبه۱۳۹۴/۳/۱۲21:25قرائت قرآن کریمآقای مهدی فروغیسه شنبه۱۳۹۴/۳/۱۲21:45شعرخوانیسید حمیدرضا برقعیسه شنبه۱۳۹۴/۳/۱۲22:00سخنرانيحجت الاسلام والمسلمین صدیقیسه شنبه۱۳۹۴/۳/۱۲22:50دعاي توسلحاج سعید حدادیانسه شنبه۱۳۹۴/۳/۱۲23:50تواشیحگروه میعاد و حضرت معصومه(سلام الله علیها)چ...

برنامه سخنرانی استاد پناهیان(6 تا 9 خرداد)

وارث: برنامه سخنرانی استاد پناهیان به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان، از تاریخ 6 تا 9 خردادماه 1394 به شرح زیر می باشد: چهارشنبه 6 خرداد | بعد از نماز مغرب و عشاء | مسجد جامع آل یاسین | تهران، خ شریعتی، بعد از پل سیدخندان، خ خواجه عبدالله انصاری، خ تیسفون، خ ایوان مدائن پنجشنبه | ساع...

۷ خرداد؛ هفدهمین «کنگره خانگی شعر» با حضور حاج منصور ارضی

هفدهمین کنگره خانگی شعر خرداد ماه سال جاری در مشهد اردهال و با حضور حاج منصور ارضی برگزار می‌شود.

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از اواخر خرداد ماه

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عالیات (نجف،کربلا،کاظمین) از اواخر خرداد خبر داد.

پروازهای عمره تا اواخر خرداد ماه سال جاری ادامه دارد

رئیس سازمان حج و زیارت استان کرمان از آغاز مجدد اعزام زائران به عمره مفرده از ۱۲ فروردین ماه خبر داد و گفت: با قول سفارت و کنسولگری عربستان در تهران در صدور ویزای زایران نظم ایجاد می‌شود.

آغاز ثبت نام جدید عتبات از اواخر خرداد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت گفت:اعزام‌های مرحله تابستانی عتبات از ۲۵ تیرماه امسال آغاز و تا پایان شهریور ماه ادامه می یابد.

توصیه های پزشکی امام رضا (ع) برای خرداد ماه

سومین ماه سال را با عنوان « ایار» یاد کرده اند که از 23 اردیبهشت تا 23 خرداد را شامل می شود. در فرهنگ لغت آمده است که این ماه، ماه هشتم از سال رومی است و ایار به معنای شکوفایی و هوای کَرم و نور و روشنایی است.

کرمان/ دومین هفته فرهنگ رضوی

خردادماه کرمان در سال جاری با برگزاری دومین هفته فرهنگ رضوی هفته‌ای متفاوت را تجربه می‌کند.