زیارت آل یاسین در نیمه شعبان از حرم شیخ صدوق(ره) پخش می‌شود

کد خبر: 100601
قرائت زیارت آل‌یاسین برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رهایی از کرونا ۲۱ فروردین‌ماه همزمان با نیمه شعبان به صورت زنده از حرم شیخ صدوق (ره) روی آنتن شبکه یک سیما قرار می‌گیرد.
وارث

 با تعطیلی بقاع متبرکه و امامزادگان استان تهران به منظور جلوگیری از شیوع کرونا،فعالیت خادمان این اماکن مقدس برای مبارزه با این ویروس آغاز شد و برنامه‌ها متنوعی همچون ضدعفونی خیابان‌ها، تهیه و تویع ماسک و مواد ضدعفونی و کمک به نیازمندان در دستور کار امامزادگان قرار گرفت.

بر همین اساس، اداره اوقاف استان تهران برای کمک به نیازمندان یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان نیز اختصاص داد. 

همچنین با توجه به اینکه امکان حضور زائران در اماکن مذهبی وجود ندارد، برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در بقاع متبرکه بدون حضور جمعیت و زائران برپا می‌شود و این برنامه‌ها برای استفاده مردم از سوی رسانه ملی پخش خواهد شد.

پنج‌شنبه هم‌زمان با نیمه شعبان، پویش قرائت زیارت آل‌یاسین برای تعجیل در فرج امام زمان (عج) و رهایی از کرونا به صورت جمعی قرائت می‌شود.

بر همین اساس، ۲۱ فروردین‌ماه در روز میلاد منجی عالم بشریت ساعت ۱۲ ظهر زیارت آل یاسین به صورت زنده از حرم شیخ صدوق (ره) با نوای مهدی رسولی از مداحان کشورمان بر روی آنتن شبکه یک سیما قرار می‌گیرد. همچنین حجت‌الاسلام مسعود عالی درباره مهدویت و انتظار به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

برنامه‌های مذهبی با شیوع کرونا تعطیل نشده است و بسیاری از این برنامه‌ها در امامزادگان استان تهران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.