تقاضای سردار شهید قاسم سلیمانی برای تفحص شهدای خانطومان

کد خبر: 102005
وارث

در پی دستور مکتوب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در این منطقه کشف شده و بعد از سال‌ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت.
اهتمام سردار شهید قاسم سلیمانی در مورد وضعیت خانواده شهدای مدافع حرم، یکی از نکاتی است که نزدیکان ایشان در سپاه پاسداران آن را نقل کرده و از اهمیت این موضوع برای سردار سخن می‌گویند. در میان این مشکلات، موضوع چشم انتظاری خانواده شهدای مفقودالاثر از جمله مواردی است که اگرچه ممکن است از چشم برخی مسئولین پنهان مانده باشد، اما سردار جبهه مقاومت همواره دغدغه آن را داشته است. شاهد این ماجرا نیز نامه‌ای است که یک سال قبل از شهادتش برای رسیدگی به موضوع تفحص پیکر شهدای مفقود سوریه نوشته و دستور آن را داده است.

در پی دستور مکتوب فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران بود که پیکر برخی شهدای مدافع حرم از جمله پیکر شهید جواد الله کرم در این منطقه کشف شده و بعد از سال‌ها به کشور و آغوش خانواده بازگشت. سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی در 26 آبان ماه سال 1397 طی نامه‌ای خطاب به سردار احمد کریمی، معاون نیروی انسانی سپاه نوشته بود: «ضمن تشکر فراوان، خداوند از شما به بهترین وجه قبول بفرماید. خواهش می‌کنم ادامه موضوع خصوصا باقیمانده مفقودین جنوب و خان طومان با جدیت دنبال شود، دستتان را می بوسم.»

 

روز گذشته سردار ابوالقاسم شریفی، رئیس اداره ایثاگران سپاه پاسداران با حضور در منزل شهید الله کرم در برنامه بدون تعارف صدا و سیما، ضمن تقدیر از خانواده این شهید برای نخستین بار به متن نامه سردار اشاره کرد و از دغدغه او نسبت به پیگیری وضعیت مفقودین سخن گفت. در پایان این دیدار سردار شریفی با اهدای تابلوی لباس شهید الله کرم در هنگام شهادت که با پیکر مطهر او تفحص شده است، یاد این شهید را زنده کرد.

منبع: تسنیم


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.