«شمیم ولایت» ویژه ذی‌الحجه منتشر شد

کد خبر: 40438
کتاب «شمیم ولایت» با موضوع اشعار، نوحه‌ها و سبک‌های ویژه ماه ذی‌الحجه در شش بخش منتشر شد.
وارث: این کتاب به همراه یک لوح فشرده است، شامل شش بخش کلی از جمله بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیرامون مسأله مداحی، وصیت‌نامه شهدا، اصول فنی مداحی، در محضر اساتید، گلچین شعر و سبک مداحان نخبه قشر، سبک‌های تولیدی است.

«شمیم ولایت» ویژه ذی‌الحجه منتشر شد 

این کتاب از تولیدات سازمان بسیج مداحان است که به مناسبت ماه ذی‌الحجه رونمایی شده و برای تمامی مداحان نخبه و تاثیر گذار سراسر کشور ارسال شده است، علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند همه روزه از ساعت 9 تا 18 با شماره 35947748 تماس بگیرند.

*دوره آموزشی مربیان نوگلان حسینی برگزار می‌شود

دوره آموزشی مربیان نوگلان حسینی طی سه روز در اردوگاه ولایت استان قم با حضور 200 نفر از مربیان خواهر و برادر نوگل حسینی سراسر کشور از 25 تا 27 شهریور با هدف بصیرت‌افزایی و آموزش تخصصی مربیان جهت شناسایی و تربیت مداحان مستعد و توانمند نوجوان در راستای منویات مقام معظم رهبری در عرصه ستایشگری اهل بیت(ع) و نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی در سراسر جهان اسلام برگزار می‌شود.

 




 

حجت‌الاسلام احمد پناهیان، عباس حیدرزاده، محمد فراهانی رئیس سازمان بسیج مداحان کشور به همراه دیگر اساتید از سخنرانان این دوره هستند، همچنین دیدار با آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم و دیگر علما و مراجع محترم تقلید از دیگر برنامه‌های این دوره آموزشی است.

/1102001307