صحیفه سجادیه دریایی ازمعرفت و توحید است

کد خبر: 92618
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی با بیان اینکه صحیفه سجادیه دریایی از معارف الهی است گفت: این ادعیه صرفا حاجت خواهی نیست بلکه دریایی ازمعرفت و توحید است.
وارث

 حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی   در دیدار برگزارکنندگان کنگره بین المللی امام سجاد(علیه السلام) و مسئولان مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و موسسه فرهنگی اندیشه های اسلامی سجادیه ضمن تجلیل از حرکت ارزشمند کنگره امام سجاد علیه السلام در احیای صحیفه سجادیه گفت:در دنیا صحیفه سجادیه مورد اقبال ادیان و مذاهب مختلف است وبسیاری از غیر شیعیان بعد از مطالعه صحیفه عنوان کرده اند که ما دنبال این گنج بوده ایم اما نمیدانستیم چنین گنجینه ای وجود دارد.

 

رییس جامعه المصطفی العالمیه افزود: مناجات و ادعیه از نعمت های انحصاری خداوند متعال به پیروان مکتب اهل بیت علیهم السلام است. چرا که در هیچ مذهب و دینی دعا با این کمیت و کیفیت پیدا نمی شود.

 

وی ادامه داد: صحیفه سجادیه دریایی از معارف الهی است. این ادعیه صرفا حاجت خواهی نیست بلکه  دریایی ازمعرفت و توحید است.

 

رییس جامعه المصطفی العالمیه تصریح کرد: صحیفه سجادیه سرمایه ای است که امام در عین حالی که در باب توحید، امامت، ولایت، نبوت معارف عمیقی بیان نموده ولی حساسیتی ایجاد نمی کند.

 

وی ادامه داد: ما با استفاده از شبکه ای که درجهان داریم به توجه ترویج صحیفه سجادیه تاکید خواهیم کرد و امیدوار هستیم اگر سال گذشته در ۲۶کشور برنامه داشته اید این برنامه در سال جاری در بیش از ۷۰کشور جهان برگزار شود.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین عباسی  تصریح کرد: جای مرکز تخصصی صحیفه سجادیه در حوزه علمیه قم خالی است که این مهم با همت شما در حال انجام است. شکل گرفتن مرکز تخصصی کار بسیار ارزشمندی است. ان شاءالله بزودی در قالب تفاهم نامه ای همکاری بیش از پیش با کنگره امام سجاد علیه السلام خواهیم داشت.


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.