آغاز ثبت‌نام طرح خادم نائب‌الشهید اربعین

کد خبر: 93818
 ثبت‌نام زائران اربعین حسینی که علاقه‌مند هستند به عنوان خادم به اجرای طرح نائب‌الشهید در مراسم اربعین حسینی کمک کنند، آغاز شد.
وارث

پس از اجرای موفق طرح نائب‌الشهید و استقبال زیاد زائران اربعین حسینی در تقسیم ثواب زیارت خود طی سه سال اخیر با شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم، امسال نیز کانون همبستگی فرزندان شاهد طرح نائب‌الشهید را در اربعین ۹۸ اجرا می‌کند و فراخوان ثبت‌نام را اعلام کرده است.

در این طرح کارت‌‌هایی حاوی مشخصات و معرفی شهدا چاپ و در اختیار زائران علاقه‌مند قرار می‌گیرد تا زائران ضمن آشنایی با شهدا به نیابت از آنها مراسم پیاده‌روی اربعین حسینی را انجام دهند.

بر همین اساس قرار است موکب‌ها و غرفه‌های نائب‌الشهید در فرودگاه امام خمینی(ره) و دو محل در مسیر پیاده‌روی اربعین مستقر شوند. خادمان این طرح نیز در این محل‌ها مستقر شده و ضمن معرفی طرح به زائران کشورهای مختلف به زبان‌های فارسی، عربی و انگلیسی، کارت‌های شهدا را بین زائران توزیع می‌کنند.

 روز یک‌شنبه ۱۴ مهر ماه اجتماع خادمان طرح در تهران برگزار و خادمان به سوی عراق حرکت خواهند کرد و پس از زیارت نجف اشرف و کربلای معلی از ۱۷ مهر ماه خدمت در موکب‌های طرح خادم الشهید آغاز می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این طرح می‌توانند به کانال تلگرام به آدرس: @nayebshahid، کانال سروش به آدرس: @nayebshahidir و یا سایت طرح به آدرس Www.nayebshahid.ir مراجعه کنید.

 

1409631_876.jpg

افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.