کلیدواژه: روز یازدهم

----- روز یازدهم ماه "شعبان"-----

* در هر روز از شعبان در هنگام ظهر و در شب نیمه آن صلوات هر روز شعبان که از امام سجاد علیه‌السلام روایت شده، خوانده شود: دریافت  هر روز هفتاد مرتبه ذکر «اَسْتَغْفِرُاللهَ وَ اَسْئَلُهُ التَّوْبَةَ»*  هر روز هفتاد مرتبه ذکر « اَسْتَغْفِرُاللهَ الَّذى لا اِلهَ اِلاّ هُو...

----روز یازدهم ماه "رجب"----

  اى كه براى هر خيرى به او اميد دارم و از خشمش در هر شرى ايمنى جويم.  اى كه مى‏دهد (عطاى) بسيار   در برابر (طاعت) اندك اى كه عطا كنى به هركه از تو خواهد!  اى كه عطا كنى به كسى كه از تو نخواهد و نه تو را بشناسد از روى نعمت بخشى و مهرورزى!  عطا كن ب...

احسان؛ شاهراه دستیابی به همه خیرات

حجت‌الاسلام بهاری با بیان اینکه آراستگی به صفت احسان محور دعای روز یازدهم از ماه مبارک رمضان است، گفت: اگر کسی ایمان و تضرع و ذکر خدا را همراه با استقامت در مسیر او محور قرار دهد، خدا همه خیرات را نصیب‌اش می‌کند.

«این مکان به دوربین مداربسته مجهز است» اهانت به انسان است

امروز می‌بینیم در مغازه‌های کوچک هم نوشته‌اند «ین مکان به دوربین مداربسته مجهز است»، این خودش اهانت است به ما، ما خودمان در کنار هم زندگی می‌کنیم با هم هستیم اما به هم اعتماد نداریم، خدا کند انسان طوری شود که خودش بدش بیاید از فسق و فجور.

------- روز یازدهم ماه مبارک رمضان -------

دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

روز یازدهم ماه مبارک رمضان ؛ ۹۴ مسجد امام حسن (ع)؛ تیر 94

وارث: 1. "سخنرانی روز یازدهم ماه رمضان 94 حجت الاسلام ماندگاری” دانلود فایل2. "مناجات خوانی روز یازدهم ماه رمضان 94 حاج مرتضی طاهری” دانلود فایل/ف.م214 ...

حجت الاسلام ابوالقاسم شجاعی : امر به معروف و نهی از منکر وظیفه عمومی است

مراسم روز یازدهم ماه مبارک رمضان در مسجد لاله زار با سخنرانی حجت الاسلام ابوالقاسم شجاعی برگزار شد.

حجت الاسلام انصاریان: اگر جا به جایی در مقدم و موخر انجام بگیرد فساد صورت میگیرد

مراسم روز یازدهم ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت امیر علیه السلام با سخنرانی استاد شیخ حسین انصاریان و حجت الاسلام علوی تهرانی برگزار شد.

حجت الاسلام علوی تهران : دنیا گذرگاه است، نه قرارگاه

مراسم روز یازدهم ماه مبارک رمضان با سخنرانی حجت الاسلام علوی تهرانی و حجت الاسلام انصاریان در مسجد حضرت امیر علیه السلام برگزار شد.

دعای روز یازدهم ماه مبارک رمضان

خدایا در اين ماه نيكى را پسنديده من گردان،و نادرستي ها و نافرماني ها را مورد كراهت من قرار ده، و خشم و آتش برافروخته را بر من حرام گردان به يارى‏ ات اى فريادرس دادخواهان.