کمک ۲۷۸ میلیون تومانی امامزاده صالح(ع) برای تجهیز یک بیمارستان

کد خبر: 100883
تولیت آستان حضرت امامزاده صالح(ع) با اشاره به اقدامات خادمان این امامزاده برای مبارزه با کرونا، از توزیع بسته‌های ارزاق و بن خرید بین نیازمندان و همچنین کمک ۲۷۸ میلیون تومانی برای تجهیز یک بیمارستان در جنوب شهر تهران خبر داد.
وارث

تولیت امامزاده صالح، از کمک این امامزاده برای مقابله با کرونا در راستای خدمت‌رسانی مطلوب در تسریع روند درمان و تأمین تجهیزات بیماران و بهره‌مندی تیم پزشکی از امکانات و همچنین اختصاص مبلغ ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال از محل نذورات این آستان مقدس به مدیریت بیمارستان خبر داد.

بر همین اساس، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی، تولیت آستان حضرت امامزاده صالح (ع) با اشاره به اقدامات این آستان برای مبارزه با کرونا اظهار داشت: از اوایل اسفندماه سال گذشته که ویروس کرونا در کشور شیوع پیدا کرد، هر سازمان و نهادی برای مبارزه با این ویروس برنامه‌ریزی کرد. بر همین اساس، سازمان اوقاف و امورخیریه نیز ستادی تشکیل داد تا به بیماران کرونایی و همچنین جهادگران عرصه سلامت کمک کنند.

ضدعفونی اطراف امامزاده صالح (ع)/ اعطای بسته فرهنگی به بانوان پرستار

وی با بیان اینکه امامزادگان به منظور جلوگیری از شیوع کرونا اواخر سال گذشته تعطیل شد، افزود: با تعطیلی ظاهری امامزاده صالح (ع)، مراکز فرهنگی دست به کار شدند و به خدمت‌رسانی به مردم به ویژه بیماران کرونایی و آسیب دیدگان پرداختند؛ به طوری که در ابتدا با کمبود مواد بهداشتی، ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مردم قرار دادند.

 

حجت‌الاسلام گواهی با اشاره به ضدعفونی اطراف حرم امامزاده صالح (ع) خاطرنشان کرد: خادمان این آستان با شیوع کرونا اقدام به ضدعفونی امامزاده صالح (ع) و اطراف آن به ویژه بازار و خیابان‌های اطراف کردند. خواهران حوزه علمیه امامزاده صالح (ع) نیز به منظور همراهی با کادر درمانی در بیمارستان شهدای تجریش حاضر شده و به بانوان پرستار که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند، یک قواره چادر مشکی و غبار امامزاده (ع) اهدا کردند.

توزیع بن خرید بین ۳۰۰ خانواده آبرومند/ کمک ۲۷۸ میلیونی برای تجهیز یک بیمارستان

تولیت آستان حضرت امامزاده صالح (ع) به ذبح گوسفند و تقسیم گوشت گرم بین نیازمندان اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه امرار معاش و تأمین مایحتاج زندگی برخی خانواده‌ها با شیوع کرونا مختل شد، ما خانواده‌های نیازمند را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی به آن‌ها دادیم. همچنین از محل نذورات به ۳۰۰ خانواده نیازمند بن خرید ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومانی تخصیص پیدا کرد.

 

حجت‌الاسلام گواهی از تجهیز یک بیمارستان برای مبارزه با کرونا خبر داد و گفت: با توجه به کمبود برخی تجهیزات پزشکی و مشکلات کادر درمان، ۲ میلیارد و ۸۷۰ میلون ریال برای تجهیز بیمارستانی در جنوب تهران تخصیص یافت تا رئیس این بیمارستان برای تجهیز آن اقدامات لازم را انجام دهد.

 

توزیع بسته‌های معیشتی رمضانی بین ۵۰۰ خانواده نیازمند

وی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان نیز برنامه توزیع بسته‌های غذایی را پیش‌بینی کرده‌ایم، افزود: پس از فرمایش مقام معظم رهبری درباره خدمت مؤمنانه به افراد نیازمند، ستادی تشکیل دادیم تا افراد نیازمند را شناسایی کرده و بسته‌های معیشتی برای ماه مبارک رمضان آماده کرده و به دست خانواده‌های آبرومند برسانیم که در این رابطه در مرحله نخست ۵۰۰ خانوار را تحت پوشش قرار خواهیم داد.

 

منبع: فارس


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.