حاج علی انسانی:

درباره عزاداری محرم باید گوش به فرمان و ملازم رهبر انقلاب باشیم/ جان ما و امر رهبری

کد خبر: 102790
حاج علی انسانی ضمن دعوت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم‌های عزاداری گفت: رهبر انقلاب از ما امام‌حسینی‌تر، علی‌دوست‌تر و فاطمی‌تر است؛ ایشان اهلیت خود را ثابت کرده، ما باید به فکر خودمان باشیم.
وارث

حاج‌علی انسانی شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) درباره لزوم رعایت دستورالعمل‌های ستاد کرونا در هیئت‌های عزاداری گفت: حفظ جان همیشه از اوجب واجبات است، مضاف بر اینکه گاهی اوقات ممکن است پای جان دیگران در میان باشد، مثل بیماری واگیردار کرونا که خدایی نکرده اگر کسی با رعایت نکردن ضوابط و نکات بهداشتی به آن مبتلا شود هم جان خود و هم جان دیگران را در معرض خطر قرار داده است.

وی درباره فرمایش رهبر معظم انقلاب راجع به لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی گفت: فرمایش رهبر انقلاب درباره لزوم رعایت موارد بهداشتی برایمان همانند فرمایش ایشان درباره عریان نکردن بدن در مراسم سینه‌زنی و حفظ پوشش است. در آن زمان هم پیراهن‌های مخصوصی برای سینه‌زنان اباعبدالله علیه السلام در نظر گرفتیم. در شرایط فعلی هم که کرونا بر تجمعات سایه انداخته است باید گوش به فرمان ایشان باشیم. در صورت کلی باید خدمت رهبر بزرگوارمان عرض کنم: به مِی سجاده رنگین کن گَرَت پیر مغان گوید ... که سالک بی خبر نَبوَد ز راه و رسم منزلها.

وی افزود: رهبر انقلاب از ما امام حسینی‌تر، علی‌دوست‌تر و فاطمی‌تر است؛ ایشان اهلیت خود را ثابت کرده، ما باید به فکر خودمان باشیم. باید نسبت به ایشان ملازمت داشت همچنان که بزرگان از عرفای ما نسبت به ایشان ارادت داشتند و همگان را تشویق به پیروی از منویات رهبری می‌کردند. جان ما و امر رهبری؛ بنابراین دستوالعمل‌ها را باید لحاظ کنیم، اما همچنان که رهبر انقلاب تأکید داشته‌اند نباید از معنویت و صفای مجالس عزاداری غافل شویم و افراد متدیّنی را پیگیر این دست موضوعات دینی در ستاد کرونا قرار دهیم.

منبع: تسنیم


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.