«مقتل نوجوان» درباره سیر حوادث کربلا منتشر شد

کد خبر: 102847
کتاب «مقتل نوجوان» به قلم علی شعیبی سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا را به طور مستند و عالمانه و بر طبق شیوه «مقتل‌نویسی» منتشر شد.
وارث

کتاب «مقتل نوجوان» سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا را به طور مستند و عالمانه و بر طبق شیوه «مقتل‌نویسی»، اما روان و ساده ویژه نوجوانان، تدوین و به تصویر کشیده است.

«مقتل‌خوانی» از جمله سفارش‌های ائمه(ع) در عزای سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است. در ماه محرم خیمه‌های هیئت‌های مذهبی برپا می‌شوند و پرچم‌های «هیهات مناالذّله» در سراسر کشور خبر از رسیدن شور شیدایی، عشق و تشنگی، زیبایی و شهادت، اسارت و حزن و اندوه می‌دهند.

نوجوانان نیز در این ماه خیمه‌هایی به عشق حضرت قاسم بن الحسن و حضرت علی‌اکبر و حضرت علی‌اصغر(ع) برپا می‌کنند. مطالعه این کتاب در خیمه‌ها و در خانواده‌ها، برای نوجوانان، معرفت‌افزا و تقویت‌کننده ایمان و عشق به سالار شهیدان و راه شهادت بوده و باعث افزایش کینه و نفرت به یزیدیان تمام تاریخ می‌شود. نمونه آن در این زمان، آمریکا و اسرائیل و تکفیری‌های جهان اسلام هستند که در کشتار مسلمانان مظلوم شمر گونه عمل می‌کنند.

این کتاب به قلم علی شعیبی تألیف شده و مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت آن را در ۱۱۲ صفحه رقعی با گرافیک زیبا و در عین حال با نشانه عزا و شهادت به همت امیروحید سعیدی‌فر با قیمت ۱۸۰ هزار ریال منتشر کرده است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب نفیس و برخورداری از تخفیف ۲۵ درصدی آن با شماره‌های ۶۶۴۱۱۱۵۱ ـ ۰۹۳۵۲۳۰۰۵۶۴ تماس حاصل کنند و در صورت سفارش تعداد زیاد برای هدیه به نوجوانان هیئت‌ها، با نامه هیئت از تخفیف ۳۵ درصدی برخوردار شوند. شماره نمابر مؤسسه ۶۶۹۷۰۲۰۵ است.

منبع: ایکنا


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.