شروع ثبت نام کلاسهای مداحی موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه

کد خبر: 37913
ثبت نام کلاسهای مداحی آموزشگاه قرآن و عترت موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین در مسجد امام حسین (ع) فیروزکوه آغاز شد.
وارث : محسن حیدری عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه ضمن اشاره به شروع ثبت نام کلاسهای این آموزشگاه در مسجد امام حسین (ع) گفت: کلاس های آموزشگاه قرآن و عترت موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین برای اولین بار است که با این سبک و سیاق و به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای در سطح شهرستان فیروزکوه برگزار می گردد و علاقه مندان شرکت در دوره های این آموزشگاه میتوانند به مسجد امام حسین (ع) مراجعه نمایند.

وی افزود: کلاسهای این آموزشگاه بصورت ترمی میباشد و فهرست درسهایی که در اینجا تدریس خواهد شد با موضوعات اخلاق اسلامی، سیره ی اهل بیت(ع)، آموزش قرآن، فقه وحدیث شناسی و آموزش اصول مداحی در قالب شعرخوانی، ادعیه و مناجات خوانی، ختم خوانی، ولیمه خوانی، عروسی خوانی، روضه خوانی، نوحه خوانی، مولودی خوانی و… خواهد بود.

محسن حیدری تصریح کرد: همچنین در ترمهای نخست این دوره ها از اساتید ارزنده شهرستان و در ترم های بالاتر هم از اساتید برجسته و با تجربه کشوری دعوت به عمل می آید.

وی یاد آور شد:دانش آموزان این آموزشگاه در صورتی که بتوانند در پایان ترم درس های این دوره را با موفقیت بگذرانند مدرکی از طرف جامعه مداحان تهران به آنها اهدا خواهد شد و دانش آموزان برتر هم به دانشگاه های مداحی معرفی می شوند.

وی هدف از تشکیل این آموزشگاه و برگزاری این کلاس ها را بالا بردن سطح دانش و مهارت مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) عنوان کرد و افزود: متاسفانه سطح دانش مداحان شهرستان آن گونه که باید باشد نیست و تمام تلاش این مجموعه این است که مداحان و ذاکران منطقه با دانش و اطلاعاتی بالاتر در زمینه علوم اسلامی و مذهبی به خادمی اهل بیت عصمت و طهارت بپردازند.

عضو هیئت مدیره موسسه فرهنگی مذهبی ثقلین فیروزکوه لازم به ذکر دانست: ترم نخست کلاسهای این آموزشگاه از هفته ی گذشته شروع شده و آموزش قرآن سطح یک و اصول مداحی سطح یک را از درس های ارائه شده ی این ترم اعلام می باشد.

وی همچنین در پایان از همه اساتید این رشته ها که نهایت همکاری را با این موسسه و آموزشگاه داشتند قدردانی و تشکر کرد.

منبع : آفتاب ری

/1102101305