آخرین مهلت ثبت‌ نام پذیرش متمرکز مهدویت

کد خبر: 50794
ثبت‌ نام پذیرش متمرکز رشته‌ تخصصی سطح ۲ و سطح ۳ مهدویت در حوزه‌های علمیه تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.
وارث : ثبت‌نام پذیرش متمرکز رشته‌ تخصصی مهدویت سطح 2 و سطح 3 مراکز تخصصی و مؤسسات آموزش عالی حوزوی، ویژه برادران برای سال تحصیلی 95 – 96 تا 28 اسفند ادامه دارد.

بنابر این گزارش موسسه آموزش عالی حوزوی اصفهان وابسته به آیت‌الله مظاهری در سطح ۳ مهدویت، مرکز تخصصی حضرت مهدی(عج) وابسته به حجت‌الاسلام محسن قرائتی در سطح ۳ مهدویت، مرکز تخصصی مهدویت شعبه خراسان رضوی وابسته به حجت‌الاسلام قرائتی در سطح ۳ مهدویت و مرکز تخصصی مهدویت همدان از میان داوطلبان پذیرش می‌کند.

این گزارش می افزاید: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت مدیریت امور واحدهای تخصصی به نشانی  www.MT.ISMC.ir مراجعه کنند. 

علاقه‌مندان همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 32940109 و 32943196 تماس گرفته یا به آدرس قم، بلوار امین، ابتدای جمهوری، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه مراجعه کنند.

شایان ذکر است، در حال حاضر یک هزار و ۳۶ طلبه در سطح دو، دو هزار و ۴۱۶ طلبه در سطح سه و ۳۹ طلبه علوم دینی در سطح ۴ رشته‌های تخصصی حوزه‌های علمیه مشغول به تحصیل هستند.

تاکنون هزار و ۹۵۰ طلبه در سطح دو، سه هزار و ۱۲۰ طلبه در سطح سه و ۹۱۳ طلبه در سطح چهار از مراکز تخصصی حوزه‌های علمیه دانش آموخته شده‌اند.

آزمون رشته‌های تخصصی حوزه‌های علمیه 10 اردیبهشت 95 برگزار می‌شود.


/1102101305