نمازهای جماعت مسجد جمکران در ایام نیمه شعبان توسط مراجع اقامه می شود

کد خبر: 69127
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برنامه ریزی برای اقامه نمازهای جماعت این مسجد توسط مراجع عظام تقلید در ایام نیمه شعبان و ولادت باسعادت امام عصر(عج) خبر داد.
وارث:ابراهیم صدوقی، معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در رابطه با برنامه های ویژه این مسجد در ایام مبارک نیمه شعبان بخصوص برنامه هایی که برای برگزاری نمازهای جماعت مسجد در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: مسجد مقدس جمکران به مناسبت ایام مبارک و پربرکت نیمه شعبان برنامه های ویژه ای را برای زائران و مهمانان حضرت حجت علیه السلام تدارک دیده است که یکی از مهمترین آنها، برگزاری نمازهای جماعت روزانه به امامت مراجع عظام تقلید و تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها و همچنین تولیت مسجد مقدس جمکران است.
 
وی افزود: در هیمن راستا نماز جماعت مغرب و عشاءی مسجد مقدس جمکران فردا چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ماه به امامت آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید اقامه می شود.  
 
صدوقی تصریح کرد: اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در روز پنجشنبه مصادف با شب نیمه شعبان، بر عهده حجت الاسلام و المسلمین حسن رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران خواهد بود.
 
وی ادامه داد: نماز صبح روز جمعه مصادف با روز نیمه شعبان به امامت آیت الله سعیدی، تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها برپا می شود.
 
صدوقی گفت: در رابطه با نماز ظهر و عصر و نماز شام نیمه شعبان نیز در تلاش هستیم تا نماز با حضور یکی از مراجع عظام تقلید برپا شود و رایزنی هایی  نیز ذر این رابطه انجام شده است ولی هنوز به طور قطع و یقین به نتیجه نرسیده است.
 
معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران همچنین از دیدار با مراجع عظام تقلید خبر داد و گفت: تولیت آستان مسجد مقدس جمکران و اعضای ستاد برگزاری جشن های نیمه شعبان در رو پنجشنبه یک روز قبل از نیمه شعبان ساعت 11 به محضر آیت الله صافی گلپایگانی می رسند و با ایشان دیدار می کنند.