توزیع محصولات فرهنگی با محوریت غدیر در حرم رضوی

کد خبر: 94126
به همت اداره تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در ایام دهه ولایت محصولات فرهنگی متنوعی با محوریت غدیر در بین زائران و مجاوران امام هشتم(ع) توزیع می‌شود.
وارث

این محصولات از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی متناسب با سنین مختلف با محتوای سیره و زندگانی ائمه اطهار(ع) تولید و در طول دهه ولایت به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.
معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی در راستای رفع نیازهای روحی و معنوی زائران و مجاوران حرم مطهر امام رضا(ع) محصولات فرهنگی متنوعی در قالب‌های مختلف و جذاب تولید و توزیع می‌کند که ارائه محصولات با محوریت غدیر از جمله خدمات این معاونت است.
طراحی کتاب مشکات امامت و ولایت، تجدید چاپ حاضران به غائیان برسانند، چاپ کبوتران حرم، چاپ استیکر و طراحی رنگ آمیزی، تولید پرچم و پیکسل، چاپ فرمانده زنبورها، برگزاری کارگروه مکتوبات و ... از جمله محصولات فرهنگی ویژه غدیر است که از سوی اداره تولیدات معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی تهیه و در ایام دهه ولایت در اختیار زائران و مجاوران امام مهربانی‌ها گذاشته می‌شود.
یاد آوری می شود؛ تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، برگزاری مسابقات فرهنگی، انتشار پوستر و کارت پستال از جمله فعالیت های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.

منبع:استان نیوز


افزودن دیدگاه جدید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.