خداوند وقف‎نامه‎ای برای رشد علمی به هیچ کسی نداده است

کد خبر: 41479
مرجع تقلید شیعیان بر لزوم تلاش در جهت رشد علمی تأکید کرد و گفت: خداوند وقف‎نامه‎ای برای رشد علمی به هیچ کسی نداده است.
وارث : از قم، آیت‎الله‎العظمی جوادی آملی، مرجع تقلید شیعیان 9 مهر در دیدار خصوصی با اعضای هیئت مدیره انجمن ام اس ایران و استان قم گفت: پزشکان و خدمت‎رسانان و فعالانی که این چنین دلسوزانه برای بیماران تلاش می‏‌کنند نیازی به دعای آنها ندارد و همین که در این بخش فعالیت دارید، بهترین دعا برای شما محسوب می‎شود.

وی افزود: اگر خداوند علم شما را افزایش دهد در واقع همه چیز را به شما داده است؛ خداوند هیچ وقفنامه‎ای را به برای پیشرفت‎های علمی به شخصی یا گروه یا کشور خاصی نداده است و همه چیز بر اساس تلاش به دست می‏ آید.

این مرجع تقلید گفت: همه توفیقات انسان در گروه تلاش بدست می‎آید و هیچ‌چیز نیست که جز با تلاش انسان حاصل شود؛ انسان وقتی به ذات لایزال توکل داشت با تلاش فراوان در مسیر درست قرار می‎گیرد.

وی اظهار کرد: بهتر است که درمان این بی ماری لاعلاج به دست فرزندان عزیز این مرز و بوم صورت گیرد که و اگر این اتفاق بیافتد قطعا سرافرازی آن برای ایران و اسلام خواهد بود.
آیت‏‎الله‎العظمی جوادی آملی بیان کرد: بنده برای همه شما فعالان دعا و آرزوی توفیق دارم و همه بیماران ام اس دعا می‎کنم که هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورند و تاکید می‎کنم که همیشه از خدا بخواهید به قدری به شما علم دهد که بتوانید بر این بیماری چیره شوید و جان مردم را نجات دهید.

/1102101305