کلیدواژه: مناسبت

آیا ابوطالب(ع) مسلمان از دنیا رفت

اى برادرزاده تا ابوطالب در میان خاک نخوابیده و لحد را بستر نساخته هرگز دشمنان به تو دست نخواهند یافت، به آنچه مأموری آشکار کن، از هیچ کس مترس، حقّا که کیش محمد(ص) از بهترین آئین‌ها است.

برگزاری مراسم محفل شعرای آئینی به مناسبت هفته دفاع مقدس

مسئول کانون بسیج مداحان گفت :هدف از این برنامه حفظ و ترویج روحیه حماسی و انقلابی در هیئت های مذهبی است که همواره مورد تایید مقام معظم رهبری می باشد

شهر ری با ناله ی عشاق مولا آشناست

شعر زیر به مناسبت 15 شوال سالروز وفات حضرت عبدالعظیم حسنی منتشر می شود.

نگاهی اجمالی بر زندگی و شخصیت والای حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)

حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مشهور به «شاه عبدالعظیم(ع)» از نوادگان امام حسن(ع) می‌باشد که محضر سه امام معصوم را درک نموده و ثواب زیارت وی همانند زیارت حضرت امام حسین(ع) می‌باشد.

تسلیت آیت‌الله جوادی‌آملی به‌مناسبت فاجعه مسجد امام صادق(ع) کویت

آیت الله جوادی آملی به مناسبت فاجعه شهادت جمعی از نمازگزاران در مسجد امام صادق(ع) کویت پیام تسلیتی صادر کردند.

اجتماع عمومی کانون بسیج مداحان یاس کبود

اجتماع عمومی بسیج مداحان با سخنرانی دکتر قنبری و مداحی حاج علی مهدوی نژاد و حاج محمد فراهانی یکشنبه 7 تیر ماه 94 ساعت 17:45 در حسینیه شهدای بسیج برگزار می‌شود.

خانه‌ای که حضرت زهرا(س) در آن به دنیا آمد + تصاویر

خانه‏ حضرت‏ خديجه‏، همان خانه‏ وى در مكه بود كه با رسول خدا در آن مى‏ زيست و فاطمه زهرا يگانه دختر حضرت خديجه در آنجا به‏ دنيا آمد.

اجرای طرح ضیافت الهی در ۸۳ بقعه متبرکه شاخص تهران

کارشناس مسئول فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: طرح ضیافت الهی با برنامه های متنوع در ۸۳ بقعه متبرکه شاخص استان تهران طی ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

نسخه تصویری و صوتی مدح و مرثیه مناسبت های ماه رجب ویژۀ گوشی‌های اندروید در سایت مدایح

به‌همت مؤسسه هنر وادبیات هلال وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی نسخه تصویری و صوتی مدح و مرثیه مناسبت های ماه رجب ۱۴۳۶ هجری قمری ویژۀ گوشی های اندروید در سایت مدایح قرار گرفت.