حجت الاسلام مرادی:نسل کشی شیعیان از برنامه ریزی های جهانی است

کد خبر: 43317
مراسم شب سیزدهم محرم با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی در مسجد عمار یاسر برگزار شد
وارث: مراسم شب سیزدهم محرم با سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی در مسجد عمار یاسر برگزار شد.

در ادامۀ خبر متن سخنرانی حجت الاسلام شهاب مرادی را می خوانید:
حجت الاسلام مرادی:نسل کشی شیعیان از برنامه ریزی های جهانی

منطق حکومت شیعی

کشور ما با دیگران جنگی ندارد منطق ما یک منطق علمی است و در طول تاریخ هرگاه حکومتی به دست شیعه اداره می شده هیچگاه در رفتار سایر ادیان افراط و تفریط پیش نیامد.

تهدید شیعیان در تمام فواصل تاریخی

هر مسلمان و هر شیعه ایی باید نسبت به وظایف خودش آگاه باشد. به این مفهوم باید توجه کرد که شیعه و مکتب اهل بیت علیهم السلام، همیشه مورد تهدید و آماج و حملات و مخالفت هاست. هرجایی شما کشتاری و نسل کشی دیدید بدانید آن افراد محب حضرت فاطمه سلام الله علیها و بچه های ایشان بوده اند. همین خط علوی ها را در ترکیه و سوریه و اروپا ببینید. همه محب اهل بیت علیهم السلام هستند که دائما تهدید می شوند و مورد حمله قرار می گیرند. در همین سه چهار سال اخیر نزدیک پنجاه کودک در بحرین کشته شدند. این بحرین کشور بسیار کوچکی است، یک پنجم جزیرۀ قشم ما است. نسل شیعه را می کشند تنها کافی است اطراف خود را نگاه کنیم، شما یک محرم را نشان بدهید که در کشورهای اسلامی عده ایی را نکشته باشند. همین امسال دو مورد تیر اندازی هم داخل ایران اتفاق افتاد که در این سالها بی سابقه بوده است. همین فاجعه ایی که در منا اتفاق افتاد و بسیاری تصور این را دارند که برنامه ریزی شده بوده از طرف اسرائیل به این دلیل است که بیشترین کشته ها  از کشور ایران و نیجریه بوده نیجریه ایی که شیعه در آنجا تازه دارد پا می گیرد و رشد می کند.

دشمنی ها در ابعاد مختلف وجود دارد ولی آن چیزی که مهم است تلاش آنها در نسل کشی است.

تبلیغات منفی علیه شیعیان و کوتاهی حکومت

از یک طرف نسل کشی شیعیان و از طرف دیگر پایین بودن آمار ازدواج و تشویق برای فرزند کمتر و پایین آوردن تولد و توجیه های بی خود برای باردار نشدن. حال فکر کنیم تمام اینها حل شد،  مسئولین کشوری و لشکری ما نمی توانند نیاز این نسل تازه را برآورده کنند. به تعدادشان روحانی ندارند، مسجد ندارند مدرسه ندارند، رفاه اجتماعی برایشان فراهم نیست و مهمتر از همه، به بحث آموزش دینی آنها توجه چندانی نمی شود آموزش و پرورش ما  بحث دینی را بحث محوری می داند این طور نیست که حالا فرزند ما وارد مدرسۀ حکومت شیعی شود و عاشق مسلک شیعه و شیعه پروری شود و در آخر یک شیعه به جامعه تحویل داده شود خیر به این دلیل که مسائل دینی و مذهبی در الویت های آخرین مدارس قرار دارد. 

دشمن همیشه وجود دارد

دشمنی وجود دارد، نمی شود بحث دشمنی را انکار کرد و یک قانون و قاعده ایی وجود دارد که کسی که پول دارد این حرف ها را بشنود و برای این عقاید و آرمان ها خرج کند همین می شود بقا. به این دقت کنید که ما دشمن داریم و دشمنی هم نمی کنیم ولی یک قاعده ایی وجود دارد جامعه دو دسته است دو دسته مقابل هم، مخالف و موافق، یک دستۀ سوم هم وجود دارد که همیشه سرگردان است و اینها اغلب می روند سراغ کسی که در قدرت است و یا در اکثریت است. اگر عزای حسین که ما از آن اثر دیدیم از آن انقلاب دیدیم و امام  رحمة الله علیه بر اساس نهضت حسینی انقلاب کردند و خود بارها گفته بودند: «که ما هر چه داریم از محرم و صفر است.» حالا اگر ما در اقلیت هستیم باید جاذبه های طرف خود را برای جذب دیگران بالا ببریم وگرنه آنها به گروه مقابل ما می پیوندند.

ابراز علاقه به دین از مهمات

دینداریتان را اظهار کنید علاقه تان را به امام حسین علیه‌السلام اظهار کنید. خود این نشان دادن و این سیاهی زدن مهم است، وظیفه کسانی هم که خرجی برای این ماه عزیز  نمی کنند این است که حداقل مخالفت نکند برای سیاهی زدن، تکیه زدن، نذری دادن تا بقیه بتوانند در آرامش کارهای خودشان را انجام دهند.

1102101303/

تمام حقوق مادی و معنوی این خبر متعلق به سایت وارث می باشد و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع شرعاً اشکال دارد.

 

حجت الاسلام مرادی:نسل کشی شیعیان از برنامه ریزی های جهانی