چهارمین جشنواره اعتکاف همزمان با میلاد امام جواد(ع) برگزار می‌شود

کد خبر: 51752
رئیس ستاد اعتکاف قم گفت: چهارمین جشنواره علمی و فرهنگی اعتکاف روز ۳۰ فروردین امسام همزمان با میلاد با سعادت امام جواد(ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.

وارث :حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا تکیه‌ای  در دیدار اعضای ستاد مرکزی و شورای علمی جشنواره بین‌المللی اعتکاف با مراجع تقلید با تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: سنت حسنه اعتکاف در بستر زیبای ماه رجب به زیبایی جای خود را باز کرده است و به صورت بین‌المللی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود.

وی  به برگزاری جشنواره‌های اعتکاف اشاره کرد و افزود: این جشنواره‌ها برای غنی‌سازی بیشتر این مراسم و برای اینکه بیشتری اثر و کمترین آسیب را داشته باشد برگزار شده است.

رئیس ستاد اعتکاف قم با بیان اینکه برگزاری جشنواره‌های اعتکاف دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و تحقیق و پژوهش‌های بسیار خوبی در این زمینه صورت گرفته است، تصریح کرد: جشنواره نخست در قالب ادبی با سخنرانی آیت‌الله العظمی  جوادی آملی در جوار حرم حضرت معصومه(س)، جشنواره دوم در قالب هنری با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری و جشنواره سوم به صورت علمی با سخنرانی آیت الله مکارم شیرازی برگزار شد.

وی بیان کرد: چهارمین جشنواره علمی و فرهنگی اعتکاف روز 30 فروردین امسام همزمان با میلاد با سعادت امام جواد(ع) آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار می‌شود.


/1102101305