کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف نشان ارادت به اهل بیت (ع) است

کد خبر: 25680
امام جمعه موقت تهران گفت: کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف برای شیعیان علی(ع) روزنه ای است تا ارادت خود به اهل بیت را به نمایش بگذارند.
وارث: حجت الاسلام «کاظم صدیقی» در همایش خیرین ساخت صحن حضرت زهرا(س) اظهار کرد: ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف توسط مردم استان تهران فرصتی است تا شیعیان علی (ع) بتوانند یاری رسان اهل بیت(ع) بوده و ارادت خود را بیشتر نمایان سازند.

وی بیان کرد: کمک به ساخت صحن حضرت زهرا(س) عزت و افتخار بزرگی است که نصیب مردم تهران شده و با پرداخت کمک های خود مقامی بزرگ در آخرت نصیب خود خواهند کرد.

صدیقی عنوان کرد: هر حضور پرشوری که شیعیان علی(ع) در ماه محرم دراین صحن داشته باشند مایه سربلندی در آخرت برای کمک کنندگان به ساخت آن و مدال افتخاری از جانب مولا علی(ع) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه مولا علی (ع) برای ما هیچ کم نگذاشته است گفت: مردم نیز در کمک به ساخت این صحن هیچ کم نگذارند.

وی در ادامه حضور 20 میلیونی شیعیان در اربعین حسینی را مورد اشاره قرار داد و تاکید کرد: این حضور قدرتی در مقابل نابخردان بود.

ستاد بازسازی عتبات عالیات فرمانداری تهران با همکاری ستاد استانی کار ساخت صحن حضرت زهرا(س) در نجف اشرف را برعهده گرفته است و اکنون این کار در مرحله مقدماتی است.

/ف.م214