کلیدواژه: درخواست

ثبت ۸۳۵ درخواست برای برپایی موکب‌های اربعین

معاون هماهنگی و مشارکت‌های مردمی ستاد بازسازی عتبات با اشاره به اینکه تاکنون ۸۳۵ درخواست برای برپایی موکب اربعین ثبت شده است، گفت: ۶۰۶ نفر مدارک خود را برای برپایی موکب‌ها تکمیل کرده‌اند.  

درخواست حضرت زهرا(س) از خداوند در روز قیامت

رسول خدا صلی الله علیه و آله: هنگامی که روز قیامت فرا رسد دخترم فاطمه در حالی محشور می‌شود که لباس‌های خون آلودی با وی خواهد بود و می‌گوید: "ای خدای عادل! بین من و قاتل فرزندانم حکم کن!"

«کمک کردن قبل از درخواست» خصلت افراد کریم است

یک کارشناس دینی گفت: کمک کردن قبل از درخواست، که از ویژگی‌های بارز رسول اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) است یکی از علائم افراد کریم به‏‌شمار می‏‌رود.

در خواست موكب‌داران ايراني از رهبر انقلاب

كميته فرهنگي و آموزشي ستاد اربعين به همراه نماينده بعثه مقام معظم رهبري از موكب هاي برپا شده زائران ايراني در كربلاي معلا بازديد كرد و ضمن تجليل و تقدير از آن ها اين حركت مردمي را بسيار موفق دانستند. در حاشيه اين بازديد موكب داران ضمن ابراز عشق و ارادات شان به رهبري، درخواست ديدار با مقام معظم رهبري را داشتند.

دعا و درخواست از خدا بلا را برمی‌گرداند

آیت الله قرهی گفت: درخواست از خداوند و طلب از او، بلا را برمی‌گرداند، حتّی اگر مقدّر شده و حکم بدان باشد و فقط امضاء آن باقی مانده باشد.

شرط پیامبر اکرم(ص) برای ضمانت بهشت

حضرت صادق (عليه السلام) فرمود: گاهي مي‌شد يکي از ايشان در مسافرت تازيانه‌اش (از روي اسب يا شتر) به زمين مي‌افتاد، ولي خوش نمي‌داشت به ديگري بگويد تازيانه را به من بده

درخواست حضرت موسی از خدا

حضرت موسی(ع) در مناجات خود از خدا درخواست داشت تا امتش مناجات او را با خدا ببینند.

درخواست حضرت زهرا(س) در هنگام شهادت + صوت

کلیپ صوتی حجت‌الاسلام انصاریان درباره خواسته حضرت زهرا(س) در لحظات پایانی عمرشان منتشر می‌ شود.

درخواست نامگذاری روز وفات حضرت زینب(س) با عنوان روز «مدافعین حرم»

انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه شریف در نامه‌ای، از رئیس شورای فرهنگ عمومی خواست تا روز وفات حضرت زینب کبری(س) روز «مدافعین حرم» نامگذاری شود.

عکس/ درخواست یک روحانی از «جوان دهه هفتادی»

قرار شد برود خواستگاری دختر همسایه شان، آمد پیشم گفت: حاج آقا برای ازدواج باید چه معیاری داشته باشم و چه خواسته هایی را مطرح کنم که درست باشد. نکاتی را برایش توضیح دادم و رفت.

چرا از خدا درخواست می شود؟

پنج دسته از آیاتی که دلالت می کند بر نقلی بودن اختیار انسان و آیاتی که افعال را به بندگان نسبت می دهد مانند آیاتی که مومن را به خاطر ایمانش ستوده و کافر را به خاطر کفرش نکوهش کرده و آیاتی که دلالت دارد که افعال ما مانند فعل خدا نیست و آیاتی که انسان را به خاطر کفر توبیخ می کند در مقالات پیشین بررسی شد و نتیجه آن شد که جبری در کار نیست بلکه دلیل بر اختیار انسان است.

درخواست گروهی از فعالان قرآنی برای حضور در میان مدافعان حرم

مدیرمسئول مؤسسه قرآنی فرهنگی بیت الاحزان حضرت زهرا(س) در نامه ای به فرمانده سپاه قدس ایران، خواستار حضور حافظان این مؤسسه در راستای اجرای «طرح بین المللی قرآن فراتر از مرزها» در سوریه و عراق شد.

درخواست دختر شیخ زکزاکی از مردم ایران

دختر شیخ ابراهیم زکزاکی گفت: پدرش در یورش نیروهای ارتش این کشور یک چشم خود را از دست داده و یک دستش نیز فلج شده است و احتمال نابینایی او وجود دارد.

تفاوت دعا با درخواست از خدا

واژه‌ها عنوان مجموعه‌ای صوتی از مدرسه قرآن و عترت دانشگاه تهران است که به شرح واژه‌های قرآنی پرداخته است.

درخواست کلیساهای آلمان برای آموزش اسلام در مدارس

فدراسیون کلیساهای پروتستان آلمان درخواست کردند تا آموزش اسلام به برنامه تحصیلی مدارس دولتی این کشور، به عنوان ابزاری برای زدودن افراط‌گرایی جوانان افزوده شود.

زیارت امامین عسکریین (ع) به نیابت از افرادی که درخواست زیارت به نیابت را ارسال کرده بودند + عکس

زیارت امامین عسکریین (علیهم السلام) به نیابت از تمامی کسانی که درخواست زیارت به نیابت را از طریق وب سایت رسمی آستان قدس حسینی ارسال کرده بودند، انجام شد.

درخواست جالب دانش‌آموز اهوازی از رهبر انقلاب

آقا جان وقتی در تلویزیون می بینیم که در دیدارهایی که دارید، چفیه شما را تبرک می گیرند ما خیلی دلمان می سوزد و من و دوستانم دلمان می خواهد که یکی از این چفیه ها را داشته باشیم.

«إیّاک نعبد و إیّاک نستعین» اخبار از عبودیت و استعانت است و یا انشاء‌ و درخواست آن؟

جمله «إیّاک نَعبُدُ» در سوره حمد که یک جمله خبری است، چرا در معنای انشاء آمده است؟

تنها درخواست پیامبر مهربانی‌ها از مردم

درباره اجر رسالت، دو موضوع را باید از هم جدا کرد: یکی اجر خواهی از خداوند و دیگری اجرخواهی از امت.

درخواست رهبر انقلاب از «ننه علی» چه بود؟

کتاب «ننه علی مادر تمام شهیدان» عنوان کتابی است که خاطرات ننه علی مادر شهید قربانعلی رخشانی مهماندوست به قلم الناز عباسیان در آن روایت شده است.

درخواست حضرت فاطمه(س) از خداوند در روز قیامت

پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله: دخترم فاطمه (س) در روز قیامت در حالی محشور می‌شود که همراه او لباسهای خون آلودی است.

درخواست امام زمان (عج) از مؤمنین چیست؟

وارث: یک کارشناس مسائل مذهبی مرکز ملی پاسخگویی به شبهات مهدوی با طرح این سوال که "درخواست امام زمان(عج) از مومنین چیست؟" گفت: بسترسازی و فراهم آوردن شرایط ظهور درخواست امام عصر(عج) از مومنین است.حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل در جمع نمازگزاران و مجاوران مسجد مقدس جمکران با بیان این مطلب اظهار کرد: برای...

درخواست مردم برای ترویج و احیا نام مبارک امام زمان (عج) + عکس

ما به زمان ظهور امام زمان (عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم، زیرا معرفتها پیشرفت کرده است.